Thomas_C200K

Μέλος
  • Δημοσιεύσεις

    1.101
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Days Won

    10

Thomas_C200K last won the day on January 3

Thomas_C200K had the most liked content!

Community Reputation

15 Good

Σχετικά με Thomas_C200K

  • Κατάταξη
    Pagoda
  • Ημερ/νία Γέννησης 02/10/1989

Πληροφορίες Προφίλ

  • Όνομα
    Θωμάς
  • Φύλο
    Not Telling
  • Τοποθεσία
    Geneva
  • Επάγγελμα
    Ψυκτικός-Ηλεκτρολόγος

Πληροφορίες Οχημάτων

  • Όχημα
    C 200 K W203 Classic
  1. H Mercedes-Benz ανακοίνωσε πως από το 1982, από τότε που η 190 βγήκε στη παραγωγή μέχρι και σήμερα έχει πουλήσει περισσότερες από 10.000.000 C-Class. H τελευταία γενιά βγήκε στην αγορά το 2007 πουλώντας 2,7 εκατ. αυτοκίνητα με την Mercedes να ετοιμάζει πυρετωδώς την επόμενη γενιά η οποία θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014 και θα κατασκευάζεται σε 4 εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο, σε αυτά της Βρέμης (Γερμανία), Tuscaloosa (Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής), South London (Νότιος Αφρική) και Πεκίνο (Κίνα). [Πηγή: Mercedes-Benz] Extra Bonus από μένα: W201
  2. H Mercedes-Benz κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013, κατασκεύασε στα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο, περισσότερα από 700.000 αυτοκίνητα, κάνοντας έτσι νέο ρεκόρ παραγωγής. Το 2012 η Mercedes-Benz είχε κατασκευάσει 1,34 εκατ. αυτοκίνητα με την Γερμανική εταιρία να πουλά το πρώτο εξάμηνο του έτους 694.433 αυτοκίνητα (+6,4%). Στόχος είναι έως τα τέλη του 2013 να πουληθούν περισσότερα από 1,4 εκατ. αυτοκίνητα με το αστέρι στο καπό, την ώρα που όλα τα εργοστάσια της εταιρίας, δουλεύουν τρεις βάρδιες ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση, ενώ σε μερικά από αυτά, έχει προσληφθεί και έκτακτο προσωπικό (4.500 άτομα). Η Mercedes-Benz εκσυγχρονίζει εργοστάσια της σε Βρέμη (Γερμανία), Tuscaloosa (Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής), South London (Νότιος Αφρική) και Πεκίνο (Κίνα), ώστε εκεί να κατασκευάζεται η νέα γενιά της C-Class, η οποία θα κυκλοφορήσει στους δρόμους μέσα στο 2014. [Πηγή: Mercedes-Benz]
  3. Μετά τη διαρροή η Mercedes-Benz παρουσίασε επίσημα την Mercedes-Benz GLA η οποία θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Η crossover έκδοση της A-Class έχει κωδική ονομασία X156 και σε σχέση με το πρωτότυπο GLA Concept που είδαμε στην έκθεση της Σανγκάη τον Απρίλιο, το μοντέλο παραγωγής δεν διαφέρει σημαντικά, αφού η Mercedes-Benz αναφέρει πως αυτό είναι παρόμοιο κατά 95% σε σχέση με το πρωτότυπο. Το σώμα της είναι πολύ μυώδες και επιθετικό, διαθέτοντας αεροτομή, μεγάλες ζάντες, ράγες οροφής, διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Έχει μήκος 4,417 mm (110 mm μεγαλύτερο από την A-Class), πλάτος 1.804 mm και ύψος 1.494 μέτρα. Διατηρεί το μεταξόνιο της A-Class, το οποίο φτάνει τα 2.700 mm. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι παρόμοιο και δεν διαφέρει από αυτό των A-Class και CLA, με το μοντέλο να τοποθετείται απέναντι από τα Audi Q3 και BMW X1. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29 Cd, και στο εσωτερικό του μπορούν να μετακινηθούν άνετα τέσσερις ενήλικες με τις αποσκευές του, με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 421 λίτρα και να φτάσει έως τα 836 λίτρα μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Η Mercedes-Benz προσφέρει επίσης ένα προαιρετικό πακέτο το οποίο αυξάνει τον χώρο αποσκευών κατά 60 λίτρα, χωρίς να χρειάζεται η αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Μηχανικά θα φορά την ίδια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που φορά η νέα A-Class. Έτσι αρχικά θα είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις GLA 200 με τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 156 ίππων, GLA 250 και με τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 211 ίππων και μέση κατανάλωση 7,1 λίτρα/100 χλμ, GLA 200 CDI με τον 2,2-λίτρων turbodiesel απόδοσης 136 ίππων και 300 Nm ροπής με μέση κατανάλωση 4,3 λίτρων/100 χλμ και η έκδοση GLA 220 CDI με τον 2,2-λίτρων απόδοσης 170 ίππων και 350 Nm ροπής. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια, τα οποία στέλνουν την κίνηση είτε στους μπροστά είτε και στους τέσσερις τροχούς. Η GLA 250 είναι μόνο τετρακίνητη και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,5 δεύτερα, έχοντας τελική ταχύτητα 233 χλμ/ώρα. Η τετρακίνηση επίσης είναι διαθέσιμη στην GLA 220 CDI, με το σύστημα τετρακίνησης να διαθέτει το σύστημα Downhill Speed Regulation (DSR) και off-road λειτουργία του κιβωτίου. Αργότερα θα υπάρχει και AMG έκδοση, η οποία θα φορά τον 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα των A45 AMG και CLA 45 AMG, απόδοσης 360 ίππων με 450 Nm ροπής. Στιλιστικά εκτός από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα διαθέτει μεγαλύτερη γρίλια, αεροτομή, νέα πίσω φωτιστικά σώματα και ράγες στην οροφή. ργότερα ίσως προστεθεί στη γκάμα και η έκδοση GLA 170 CDI με τον 1.500αρη turbodiesel κινητήρα απόδοσης 109 ίππων. Η κατασκευή της θα γίνεται στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Kecskemet της Ουγγαρίας, εκεί όπου κατασκευάζεται η B-Class και η CLA. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από τον Νοέμβριο με τις πρώτες παραδώσεις να γίνονται από τις αρχές του 2014.
  4. Μετά τα σκίτσα που μας έδειξε χθες η Mercedes-Benz, σήμερα η γερμανική εταιρία συνεχίζει το teasάρισμα της GLA, η οποία θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης, με το πρώτο video του νέου μοντέλου της. Η crossover έκδοση της A-Class έχει κωδική ονομασία X156 και σε σχέση με το πρωτότυπο GLA Concept που είδαμε στην έκθεση της Σανγκάη τον Απρίλιο, το μοντέλο παραγωγής θα είναι παρόμοιο κατά 95%. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι παρόμοιο και δεν διαφέρει από αυτό των A-Class και CLA, με το μοντέλο να τοποθετείται απέναντι από τα Audi Q3 και BMW X1. Θα διατηρήσει το μεταξόνιο της A-Class, το οποίο φτάνει τα 2.700 mm, έχοντας μήκος 4,4 μέτρα (110 mm μεγαλύτερο από την A-Class) και μηχανικά, αναμένεται να φορά την ίδια γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που φορά η νέα A-Class. Φυσικά θα υπάρχει και AMG έκδοση, η οποία θα φορά τον 2,0-λιτρο turbo τετρακύλινδρο κινητήρα των A45 AMG και CLA 45 AMG, απόδοσης 360 ίππων με 450 Nm ροπής. Στιλιστικά εκτός από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος θα διαθέτει μεγαλύτερη γρίλια, αεροτομή, νέα πίσω φωτιστικά σώματα και ράγες στην οροφή. Θα υπάρχουν διαθέσιμα αυτόματα και μηχανικά κιβώτια με την κίνηση να στέλνεται στους μπροστά αλλά και στους τέσσερις τροχούς. Η κατασκευή της θα γίνεται στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Kecskemet της Ουγγαρίας, εκεί όπου κατασκευάζεται η B-Class και η CLA.
  5. Το μόνο που αξίζει είναι το ρολόι ανάμμεσα στους αεραγωγούς σαν την S class W221. Η Μούρη είναι για πέταμα.
  6. Επίσημο: Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet Facelift 2013 Μετά την sedan έκδοση, η Mercedes-Benz μας παρουσιάζει τις ανανεωμένες E-Class Coupe και Cabriolet οι οποίες και αυτές θα κάνουν ντεμπούτο στην έκθεση του Detroit. Κύριο χαρακτηριστικό των ανανεωμένων αυτοκινήτων είναι ότι φορούν βελτιωμένους κινητήρες, διαθέτουν πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό, αρκετά hi-tech χαρακτηριστικά. Στιλιστικά οι αλλαγές εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα, στο νέο μπροστά προφυλακτήρα, στο νέο καπό, στη νέα γρίλια, στο νέο πίσω προφυλακτήρα καθώς και στις νέες απολήξεις των εξατμίσεων. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα ξύλινα και αλουμινένια διακοσμητικά, νέος πίνακας οργάνων και νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με paddles στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο. Κάτω από το καπό τους μπορούν να τοποθετηθούν έξι κινητήρες βενζίνης απόδοσης από 184 έως 408 ίππων, και 3 πετρελαίου απόδοσης από 170 έως 265 ίππων. Όλοι συνδυάζονται με σύστημα Start/Stop. Ανάμεσα στους βενζινοκινητήρες υπάρχει μια νέα γενιά BlueDIRECT τετρακύλινδρων κινητήρων, ενώ BlueDIRECT έκδοση υπάρχει και σε εξακύλινδρη υλοποίηση στην έκδοση Ε400.Οι BlueDIRECT κινητηρες πληρούν τα στάνταρ εκπομπών του Euro 6, τα οποία θα τεθούν σε ισχύ το 2015. Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό είτε με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS. Σε ότι αφορά τα συστήματα ασφαλείας διαθέτει το Collision Prevention Assist το οποίο προβλέπει και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που επίκειται σύγκρουσης, ενώ ανάμεσα στα πολλά συστήματα βρίσκονται και τα Distronic Plus με Steering Assist και το Brake Assist Plus με Junction Assist. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2013 ενώ η AMG έκδοση αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί. Πηγή: Επίσημο: Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet Facelift 2013 [w/video] - AutoBlog.gr
  7. Εδώ είναι κούκλα απο τις φωτό και τα βιντεάκια.
  8. Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της ανανεωμένης Mercedes E-Class οι οποίες διέρρευσαν. Βλέπουμε ότι διαθέτει τα νέα φωτιστικά σώματα, νέο μπροστά προφυλακτήρα, νέο καπό, νέα γρίλια, νέο πίσω προφυλακτήρα και νέες απολήξεις των εξατμίσεων. Σε ότι αφορά την την E63 AMG, θα διαθέτει και αυτή νέο μπροστά προφυλακτήρα, νέα γρίλια, νέες ζάντες, τα νέα φωτιστικά σώματα, κόκκινες δαγκάνες, ενώ έχουμε δει ότι υπάρχουν τα λογότυπα “V8 biturbo” στα φτερά. H E63 AMG θα φορά τον twin-turbo V8 5,5-λίτρων απόδοσης 543 ίππων με 800 Nm ροπής, θα είναι τετρακίνητη και θα συνδυάζεται με το 7-τάχυτο Speedshift αυτόματο κιβώτιο. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 4.3 δευτερόλεπτα και αναμένεται να παρουσιαστεί τον Ιανουάριο στην έκθεση του Detroit με τις πωλήσεις να ξεκινούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2013. Επίσημο ντεμπούτο θα κάνει τον Ιανουάριο στην έκθεση του Detroit και αναλυτικές λεπτομέρειες γι’αυτή λογικά θα μάθουμε εντός της ημέρας, αφού η Mercedes-Benz αναμένεται να δώσει το επίσημο δελτίο τύπου.
  9. H Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι η ανανεωμένη GL-Class ξεκίνησε τις πωλήσεις του, όπου στη χώρα μας ξεκινά από τις 85.000 ευρώ και φτάνει τα 165.500 ευρώ στην GL63. Η επταθέσια GL-Class βασίζεται πάνω στην M-Class και διαθέτει νέο καπό, LED φωτιστικά σώματα και νέα γρίλια. Το εσωτερικό είναι παρόμοιο με αυτό της M-Class και διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις, έγχρωμο πίνακα οργάνων καθώς και ξύλινα και μεταλλικά διακοσμητικά. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα πρόβλεψης ατυχήματος Collision Prevention Assist, το Attention Assist, το Crosswind Stabilization, το σύστημα COMAND και ηλεκτρομηχανικό τιμόνι. Στο επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα κρυφού φωτισμού Multi-color Ambient Lighting, αερανάρτηση “Airmatic self-leveling air suspension” και το σύστημα “Active Curve System”. Τεχνολογικά υπάρχουν επίσης πολλά gadget όπως το σύστημα νυχτερινής όρασης Night View Assist Plus με αναγνώριση πεζών, το σύστημα ελέγχου ταχύτητας, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ενεργός βοηθός παρκαρίσματος, Distronic Plus, Blind Spot Assist, Active Curve System, On- and Off-Road Package, Surround View Camera, Driver Assistance Package, ενεργά φωτιστικά σώματα στη μεγάλη σκάλα, Power EASY-ENTRY για την πίσω σειρά καθισμάτων και μεγάλη πανοραμική οροφή. Κάτω από το καπό υπάρχουν τρεις κινητήρες. Στην έκδοση GL350 BlueTEC υπάρχει ο 3.0-λιτρος V6 απόδοσης 258 ίππων με 620 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 7.9 δευτ, με τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 7.7 λίτρα/100 χλμ και 200 γρ/χλμ CO2. Η έκδοση GL450 (διαθέσιμη μόνο στην Αμερική) αποδίδει 362 άλογα με 550 Nm ροπής και στην έκδοση GL 500 η οποία φορά τον V8 4.7-λίτρων απόδοσης 408 ίππων με 600 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5.9 δευτ, με τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 11.5 λίτρα/100 χλμ και 265 γρ/χλμ CO2. Συνδυάζονται αποκλειστικά με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο το οποίο στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η GL63 AMG φορά τον V8 twin-turbo 5.5-λίτρων κινητήρα απόδοσης 557 ίππων με 760 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4.9 δευτ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Διαθέτει σύστημα Start/Stop και έχει μέση κατανάλωση 12.3 λίτρα/100 χλμ, 288 γρ/χλμ εκπομπές CO2 και τα συνδυάζεται με το 7-τάτυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-Tronic με τρις προγράμματα λειτουργίας, Controlled Efficiency ©, Sport (S) και Manual (M). Διαθέτει την AMG Ride Control σπορ ανάρτηση με το σύστημα Active Curve. Το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC στέλνει την κίνηση με αναλογία 40:60 μπροστά πίσω ενώ η ηλεκτρονική ανάρτηση διαθέτει τρία επίπεδα Comfort, Sport και Sport plus. Στιλιστικά φορά νέο bodykit αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω, μαύρα γυαλιστερά και ματ χρωμιομένα διακοσμητικά, 5-κτινες ζάντες διαστάσεων 21″ με ελαστικά 295/40, τετραπλές απολήψεις των εξατμίσεων, μεγάλα φρένα με αεριζόμενα και διάτρητα δισκόφρενα διαστάσεων 390 x 36 mm μπροστά και 345 x 26 mm πίσω. Στο εσωτερικό υπάρχουν φωτιζόμενα αλουμινένια μαρσπιέ, δερμάτινες επενδύσεις και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. autoblog.gr 'Εξτρα απο μένα το βιντεάκι
  10. 4 Αυτό θα πει πετυχημένο μοντέλο και σίγουρα το μουστάκι του Dieter Zetsche θα χαμογελά. Ο CEO της Mercedes-Benz σε δηλώσεις του στο Reuters ανέφερε ότι ήδη έχουν δεχτεί περισσότερες από 90.000 παραγγελίες για τη νέα A-Class, την ώρα που η Volkswagen έχει δεχτεί 40.000 παραγγελίες για το νέο Golf. H Mercedes-Benz έχει προσθέσει ήδη τρίτη βάρδια στο εργοστάσιο της στο Rastatt της Γερμανίας, ενώ έχει υπογράψει και με την Valmet να κατασκευάζει και αυτή μερικές A-Class, ώστε να προλάβει τη ζήτηση της. Μέσα σε έναν μήνα έχει δεχτεί επιπλέον 20.000 παραγγελίες. O Zetsche δήλωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της θα αυξηθούν κατά 5% στα τέλη του 2012, και αυτές θα ανέλθουν κοντά στα 1,28 εκατ. αυτοκίνητα. Στόχος της πολυτελούς εταιρίας από τη Στουτγάρδη με σήμα το αστέρι στο καπό, είναι έως το 2020 να πουλά μαζί με την Smart περισσότερα από 2,6 εκατ. αυτοκίνητα. Ο Zetsche τέλος ανέφερε ότι παρότι το κόστος παραγωγής των μοντέλων τους θα μειωθεί κατά 2 δις ευρώ έως τα τέλη του 2014, δεν θα χαθεί απολύτως καμία θέση εργασίας. [Πηγή: Reuters Autoblog.gr]
  11. Έχουμε δει αρκετές spy φωτογραφίες της νέας C-Class (W205), αφού η Mercedes-Benz θα την παρουσιάσει είτε στα τέλη του 2013 είτε στις αρχές του 2014. Τώρα ήρθε η ώρα να δούμε τις πρώτες renderings φωτογραφίες της C-Class η οποία θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις ενώ παράλληλα θα ζυγίζει λιγότερο από τη τωρινή γενιά. Σχεδιαστικά θα διαθέτει εντελώς νέα σχεδίαση ακολουθώντας τις γραμμές του πρωτότυπου Mercedes Concept Style Coupe, αλλά και γενικά θα ακολουθεί τον σχεδιασμό των νέων A-Class και B-Class κάνοντας την να διαθέτει έντονες ακμές. Θα διαθέτει στοιχεία που συναντάμε σε τετραθέσια coupe αυτοκίνητα ενώ θα φορά LED φωτιστικά σώματα μπροστά πίσω. Η νέα C-Class θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα MRA. Πρόκειται για μια αρθρωτή πλατφόρμα πάνω στην οποία η Mercedes θα κατασκευάζει αρκετά μελλοντικά της μοντέλα. Για να καταλάβεις το πόσο “εύπλαστη” είναι, η Mercedes πάνω σε αυτή έχει κατασκευάσει και τη νέα S-Class. Μηχανικά θα φορά τους ίδιους κινητήρες που συναντάμε στην A-Class ενώ θα υπάρχει και ένας νέος μικρός τρικύλινδρος κινητήρας. Η έκδοση C180 θα φορά τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 156 ίππων με τις εκδόσεις C200 και C250 να φορούν τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 184 και 211 ίππων αντίστοιχα. Η C300 θα φορά τον νέο 2.0-λιτρο απόδοσης 252 ίππων ενώ η C400 θα φορά τον 3,0-λιτρο V6 απόδοσης 333 ίππων. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η έκδοση C220 CDI θα φορά τον 2,2 turbodiesel απόδοσης 170 ίππων, ενώ η έκδοση C250 CDI θα αποδίδει 204 άλογα. Η C400 CDI θα φορά έναν 3.0-λιτρο turbodiesel απόδοσης 258 ίππων. Ίσως η Mercedes τοποθετήσει τον νέο 1.600αρη diesel της Renault απόδοσης 130 ίππων. Επίσης θα υπάρχει και μια υβριδική έκδοση, η C300 CDI BlueTec Hybrid οποία θα συνδυάζει τον 2.0-λιτρο κινητήρα πετρελαιοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 20 kW (27 ίππων), αποδίδοντας συνολικά 231 άλογα. Η δυνατή C63 AMG έκδοση θα φορά έναν νέο 4.0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 462 ίππων. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα ολοκαίνουργιο διπλόδισκο κιβώτιο ενώ σε αρκετές εκδόσεις, θα υπάρχει διαθέσιμο και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic. - AutoBlog.gr
  12. 105 χρόνια τετρακίνησης από τη Mercedes Μία από τις πολλές πρωτιές της εταιρίας ήταν και η ενσωμάτωση ενός συστήματος τετρακίνησης στο DMG Dernburg-Wagen, ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 1907. Μπορεί η Audi με το «Quattro» να επανέφερε πριν από 30 χρόνια την τετρακίνηση στα συμβατικά αυτοκίνητα, ο «πατέρας» όμως της ιδέας δεν είναι άλλος από τη Mercedes η οποία μάλιστα το έκανε πράξη αρκετά πιο πριν. Φέτος λοιπόν η γερμανική εταιρία γιορτάζει τα 105 χρόνια από την παραγωγή του πρώτου της τετρακίνητου οχήματος, με την ονομασία DMG (από το Daimler-Motoren-Gesellschaft) Dernburg-Wagen. Σχεδιασμένο για μια άλλη εποχή, όπου η μετακίνηση δεν γινόταν απαραίτητα σε στρωμένους δρόμους, το συγκεκριμένο όχημα διέθετε 32 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και σύστημα διεύθυνσης που επενεργούσε και στους τέσσερις τροχούς. Όσο για τον κινητήρα που χρησιμοποιούσε, ήταν ένας τετρακύλινδρος 6,8 λίτρων, με απόδοση 35 ίππους. Η τεχνολογία, φυσικά, έχει κάνει άλματα από τότε, με τη Mercedes να μη χάνει την ευκαιρία, ταυτόχρονα με την ιστορία, να προβάλλει και τη σημερινή της ηγετική θέση στο χώρο. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρει ότι ο «υποθετικός» διάδοχος εκείνου του μοντέλου θα μπορούσε να είναι η G-Class, που στην κορυφαία εκδοχή της, G65 AMG, φέρει V12 κινητήρα που αποδίδει 612 ίππους και 1.000 Nm ροπής... Πηγη: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/107373.asp