Blogs

Τα Blog της κοινότητας

  1. Giannist Blog

    • 1
      καταχώρηση
    • 1
      σχόλιο
    • 1052
      εμφανίσεις

    Προσφατες Καταχωρησεις

    giannist
    Τελευταια Καταχωρηση

    Γεια σας παιδιά και καλή χρονιά σε όλους, με υγεία.

    Αποτελώ κι εγώ μέλος του Πανελλήνιου Κινήματος κατά των ΛΗΣΤΡΙΚΩΝ διοδίων.

    Έχω ανοίξει και ανοίγω τις μπάρες με όλους τους τρόπους που έχετε ακούσει και έχετε δει σε video.

    Δεν χρειάζεται να αναπτύξω το θέμα, γιατί μπορείτε να δείτε και να βρείτε τα πάντα σχετικά με τις Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό Συντονιστικό στην διεύθυνση:

    http://www.oxidiodia.gr/ ήστο http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/

    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Όλοι την Κυριακή 9/1/2011 στα Πανελλαδικά Ανοίγματα των διοδίων, από τις Επιτροπές Αγώνα!

  2. GLiKoulis Blog

    • 1
      καταχώρηση
    • 1
      σχόλιο
    • 1011
      εμφανίσεις

    Προσφατες Καταχωρησεις

    Επειδή δεν μπορούμε να πάμε εύκολα στο Μ-Β Classic Center, μπορούμε όμως να απολαύσουμε φωτογραφίες από κάθε λογής αυτοκίνητα της αγαπημένης μας φίρμας :D:)

    backup%20of%20480%20photos%20408.jpg

    ...Η συνέχεια επί της οθόνης σας...πατώντας εδώ:

    Mercedes Benz Classic Center, Stuttgart Germany

    Και φυσικά αξίζει να "ξεκοκαλίσει" κανείς το site του Mercedes Museum: Mercedes-Benz Classic - Museum - Overview

    IMG_0426.JPG

    backup%20of%20480%20photos%20411.jpg

    IMG_0398.JPG

  3. Merlin Blog

    • 2
      καταχωρήσεις
    • 6
      σχόλια
    • 1606
      εμφανίσεις

    Προσφατες Καταχωρησεις

    Να και οι φωτο.

    Στη πρώτη φωτο ο Μ45 με τα καινούργια πτερύγια δεμένος έτοιμος για δοκιμή.

    Στις δύο επόμενες πάνω στο πάγκο με μοτέρ και inverter. Στις επόμενες δύο φωτογραφίες φαίνονται οι "εργοστασιακοί" και οι καινούργιοι ρότορες δεμένοι στους άξονές τους και στη πλάκα χρονισμού.

    Κατόπιν φαίνεται η τεράστια διαφορά σε επιφάνεια που σπρώχνει τον αέρα ανάμεσα στο "μαμά" ρότορα και στο καινούργιο.

    Οι δύο επόμενες είναι συγκριτικές του καινούργιου ρότορα σε σχέση με τον αρχικό (έχει αφαιρεθεί η μαύρη επίστρωση) σε πλάγια όψη όπου φαίνεται η διαφορά της γωνίας (twist) από 90μοίρες σε 160.

    Στη τελευταία σε κοντινό πλάνο τα νέα πτερύγια τοποθετημένα. Βιντεάκι το Σεπτέμβριο με τις καινούργιες δοκιμές.

  4. i.v Blog

    • 1
      καταχώρηση
    • 1
      σχόλιο
    • 1091
      εμφανίσεις

    Προσφατες Καταχωρησεις

    Οπως λέει και ο τίτλος αντικατέστησα τα ηχεία στις μπροστινές πόρτες του W204 με Harman Kardon.

    2 κανονικά συν 2 τουϊτερς.

    Την ιδέα και τις οδηγίες τις έλαβα από εδώ

    Την εγκατάσταση ανέλαβε και πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία ο μεγαλύτερος υιός μου.

    (πιθανότατα να πιστεύει ότι με τέτοιους πονηρούς τρόπους αποκτά δικαιώματα και επί του δικού μου αυτοκινήτου)

    Το κόστος μαζί με τα ταχυδρομικά (26€) συν το "νταβατζηλίκι" των 14€ που χρέωσε ο τσιγγουνης Γερμανός επειδή πλήρωσα με paypal ανήλθε περίπου στα 240€, χρήματα τα οποία πιστεύω ότι άξιζαν διότι το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου (audio20), φαίνεται να μεταμορφώθηκε και τα ηχεία ήταν ο αδύναμος κρίκος.

    Το δέμα έφτασε σε 2 ημέρες με κούριερ στην πόρτα μου.

    Τα υλικά που χρειάζονται:

    Tweeters A2128201002 X2

    Front A2048202102 X2

    Blind Rivets (πριτσίνια) A0009910037 Χ8 (6 χρειάζονται)

    Paneling clips A0009918698 Χ12 (μπορεί αν είσαστε προσεκτικοί να μην χρειαστουν καθόλου

    H/K Emblem A4637230060 Χ2

    Θα ήθελα να επισημάνω δύο τρία πράγματα που δεν τα αναφέρει ο Σουηδός.

    Η πλαστικη τετράγωνη ασφάλεια η οποία κρατάει ασφαλισμένο το πάνελ με το πλαινο της πόρτας (φωτό 2), βγαίνει ως εξής: Με ένα μυτοτσιμπιδο τραβήξτε τελείως τελείως εξω το (Η) διατομής κεντρικό αξονακι, γυριστε το 90 μοίρες και ξαναβάλτε το μέσα. μετα τραβήξτε ολόκληρο το κλίπ (έχει πλέον απελευθερωθει)

    Κάτω από το υποβραχιόνιο υπάρχουν 2 βίδες torx οι οποίες πρέπει να ξεβιδωθούν.

    Όταν ανοίξετε το πάνελ κοιτάξτε με προσοχή με ποιό τρόπο είναι πιασμένο το συρματόσχοινο το οποίο ανοίγει την πόρτα για να μην μπερδευτήτε μετά στην επανατοποθέτηση.

    Το δυσκολο στο όλο εγχείρημα είναι το ξερίζωμα του πάνελ, διότι είναι πάρα πολυ γερά πιασμένο με τα κλιπς ( Χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία μεν με πολύ κόπο δε ένα εργαλείο που κόβεις (σκάβεις) την παρμεζάνα το οποίο υπεξαιρέθηκε με συντονισμένες ενέργειες το πατρός αλλά και του υιού από το συρτάρι με τα "εργαλεία" της συζήγου το οποίο ειναι τελείως ακαμπτο και πλατύ.(με δύο θα γινόταν ευκολότερα η δουλειά, ένα από την μία μεριά του κλίπ και ενα απο την άλλη, αλλά δεν είχα κοντά μου κανέναν γνωστό που να τρώει την παρμεζάνα σε κόμμάτια).Μην δοκιμάσετε κατι ευκαμπτο γιατι δεν θα καταφέρετε τίποτα και θα σας σπάσουνε και τα νεύρα.

    Η πρώτη εντύπωση, διότι δεν έχω κάνει ταξείδι ακόμα είναι πολύ καλή.

    Φανταστείτε ότι γιά πρώτη φορά διέκρινα (στο heavy metal CD που έβαλε ο έξυπνος υιός μου γιά τεστ) ότι οι τριγμοί, συριγμοι και τα παράσιτα σαν έχεις λάθος συχνότητα σε παλιό ραδιόφωνο, τελικά προέρχονται (λέμε τώρα) από μουσικά (ο Θεός να τα κάνει) όργανα... και όχι απο ελατήρια διαφόρων διατομών τα οποία πάλλονται και κτυπούν μεταξύ τους συμπαρασύροντας (κατά την κίνησή τους) και διάφορα ντενεκεδάκια διαφόρων μεγεθών και πάχους όπως επίσης και λοιπά μεταλικά απορρίματα... πράγμα που πίστευα μέχρι τώρα. (και βαθειά μέσα μου εξακολουθώ να πιστεύω)

  5. SchwarzesAMG
    Τελευταια Καταχωρηση

    Τελικά μετά από αρκετό ψάξιμο κατάφερα και έκανα την ήδη υπάρχουσα μονάδα να δουλέψει στο αυτοκίνητο!

    Όλες οι λειτουργίες είναι οκ, όπως και στη προηγούμενη μονάδα! Ζεστός,κρύος αέρας, κατεύθυνση, ένταση, αυτόματο, ρύθμιση θερμοκρασίας για κάθε ζώνη κτλ

    Το φίλτρο ενεργού άνθρακα φυσικά δε δουλεύει κατεπιλογήν αλλά από τη στιγμή που άλλαξα το εργοστασιακό με αυτού του τύπου δουλεύει συνέχεια!

    Τα πράγματα έχουν ως εξής:

    1)Αφαίρεση της παλιάς μονάδας

    2)Προσθήκη νέας μονάδας

    3)Ρύθμιση ηλεκτρονικών κλαπέτων συστήματος κλιματισμού (όλα τα w203/w209 έχουν ηλεκτρονικά κλαπέτα)

    4)Σβήνουμε τον κινητήρα και είμαστε έτοιμοι από εδώ και πέρα!

    Θα χρειαστεί να γίνει σύνδεση του αυτοκινήτου με το Star και ρύθμιση των κλαπέτων μέσω του DAS!

    Εναλλακτικά γίνεται και χειροκίνητα πατώντας ταυτόχρονα τα 2 κουμπιά που βλέπετε στην εικόνα!

    Θα ακούτε τα κλαπέτα που γυρίζουν και θα παρατηρείτε ότι ο αέρας θα αλλάζει κατεύθυνση! Οι λυχνίες των κουμπιών θα αναβοσβήνουν εναλλάξ! Περιμένετε λίγη ώρα μέχρι να ολοκληρωθεί!

    • 1
      καταχώρηση
    • 16
      σχόλια
    • 2994
      εμφανίσεις

    Προσφατες Καταχωρησεις

    giannisanag
    Τελευταια Καταχωρηση

    μερικές φορές η ζωή ειναι πολύ μα πολύ πλανευτρα... μεχρι πριν 2 εβδομαδες οδηγούσα το vectra μου. του εβαλα και ενα σετ μεταχειρισμενες 17αρες και απολαμβανα κράτημα. Σκεψη πώλησης καμμία. Σε 2 χρόνια για το καινουριο το insignia με τα 180 άλογα. Ημουν και αντιθετος στο ακριβό μεταχειρισμενο θεωρώντας οτι με 25000 πάιρνεις πολύ καλυτερα καινουρι αυτοκίνητα από μια μεταχειρισμενη bmw η mercedes.

    ομως λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο που αποφασισε να μου χαρίσει τη διαφορά απο τα χρήματα που θα πιάσει το vectra μου, για να παρω τι? Μια c200K του 2002, σε εκπληκτικη κατάσταση και απίθανη τιμή. στην ουσία εγώ θα δώσω 8000€. πως να αρνηθεις ενα τετοιο δώρο ειδικά όταν την κυριακή που μας πέρασε μου το εφεραν κρυφά γι εκπληξη.

    Πρώτη εντυπωση... ΘΕΕ ΜΟΥ ειναι πολύ μπροστά από τα άλλα

    Δευτερη : Εχω δίκιο στην π΄ρωτη

    Τριτη : ακόμα και αν εχει τα διπλά χλμ το θέλω.

    Τέταρτη : ειναι πύραυλος.

    Πεντε μερες μετά και μια μερα πριν την μεταβιβαση δηλώνω γοητευμενος. Θα μου λείψει το καρτίσιο κράτημα του φτιαγμένου μου βεκτρα αλλά επεσα θύμα της κυρίας με το αστέρι.

  6. stefanosC200

    • 0
      καταχωρήσεις
    • 0
      σχόλια
    • 234
      εμφανίσεις

    No blog entries yet

  7. 190 evo

    • 0
      καταχωρήσεις
    • 0
      σχόλια
    • 156
      εμφανίσεις

    No blog entries yet